تلفن تماس جهت استعلام قیمت و موجودی محصول: 09158910345

تلفن تماس جهت استعلام قیمت و موجودی محصول: 09158910345

باسلام ضمن تبریک سال نو؛ راستان کالا آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. تلفن تماس جهت استعلام قیمت و موجودی محصول: 09158910345

باسلام ضمن تبریک سال نو؛ راستان کالا آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. تلفن تماس جهت استعلام قیمت و موجودی محصول: 09158910345

همه چیز در مورد خرید بال اسکرو و معرفی شرکت های تولید کننده آن

با سلام، کارشناسان شرکت مهندسی راستان در این مقاله تلاش کرده اند تا نکات مهم و کلیدی خرید بال اسکرو مورد نظر شما را بیان کنند تا براحتی سفارش خود را ثبت و خریداری کنید.

8

برای خرید بال اسکرو باید چند مطلب را به فروشنده بگویید

  1. اولین و مهمترین آن قطر بال اسکرو است.
  2. دومین آن گام بال اسکرو
  3. و در نهایت طول بال اسکرو است .

(قطر بال اسکرو که همان اندازه قطر دایره ی بزرگ مهره بالسکرو هستش. در شکل زیر قطر مهره ی بالسکرو با حرف انگلیسی D نشان داده شده است؛ گام بال اسکرو همان فاصله ی بین دو شیار متوالی روی پیچ یا میله بال اسکرو هستش که واحد اندازه گیری آن به میلی متر است. برای اطلاعات بیشتر به کاتالوگ هامون سر بزنید.)

 

بیشتر بخوانید: کاتالوگ های فارسی و انگلیسی محصولات برند هایوین Hiwin

 

قطر بال اسکرو، گام بال اسکرو و طول بال اسکرو برای خرید کافی است. متناسب با قطر و گام ، فروشنده مهره مورد نظر را به شما می دهد. فقط ذکر چند نکته ضروری است .

1- نکته اول مهره ای که تحویل شما می شود دارای یک لوله وسط می باشد. در این لوله خود چند نکته وجود دارد.

  • اول تا زمانیکه مهره را در بال اسکرو نصب نکرده اید تحت هیچ عنوان، تاکید می کنم تحت هیچ عنوان لوله را خارج ننمایید . چون تمام ساچمه های مهره نقش بر زمین خواهد شد.
مقاله پیشنهادی:  آموزش شارژ موبایل و لپتاپ با باتری ماشین (اینورتر خودرو)

 

  • دوم در طراحی ابتدا و انتهای بال اسکرو می باشد. در طراحی ها باید لبه ای را در نظر بگیرید که لوله به آن مماس شود و مهره به راحتی در پیچ بال اسکرو بسته شود. به همین دلیل لوله بسیار نازک گرفته شده تا در طراحی محدودیت کمتری ایجاد کند البته در اینجا یک نیم نکته هم ضروری است. قبل از اینکه لوله مهره بال اسکرو را روی پیچ قرار دهید، شیار پیچ را با سوهان گرد کوچک باز نمایید. پلیسه های تراش ممکن است ورود مهره را با مشکل مواجه نمایند.

 

  • نکته فوق مهم سوم اینکه بعد از نصب مهره بر روی پیچ، لوله مذکور را دور نیاندازید چون در حین تعمیرات و نگهداری و یا هر موقع دیگری که مجبور به درآوردن مهره بال اسکرو از روی پیچ می شوید این لوله را لازم دارید و بدون این لوله، در آوردن مهره بال اسکرو یک معمای بسیار پیچیده خواهد شد. این سه و نیم نکته مربوط به نکته اول بود.

 

2- نکته دوم اینکه ممکن است شما بخواهید دقت بسیار بالایی از دستگاه خود بگیرید.

این دقت در دستگاه های تراش و فرز و سنتر و … نیاز است.

برای اینکار نیاز به استفاده از بال اسکرو های دوبل دارید. در این بال اسکرو ها یک اسپیسر در وسط دو مجموعه بال اسکرو وجود دارد و با تنظیم آنها می توان میزان لقی را در حد بسیار بالایی کاهش داد.

البته خود بال اسکرو دارای لقی کمی می باشد و این موارد برای رسیدن به دقت میکرون در نظر گرفته شده است. شکل زیر مفهوم بهتری از این قضیه را به شما نشان می دهد.

مقاله پیشنهادی:  معرفی اینورتر اینوت gd20 به همراه برسی قطعات داخلی آن

21

3- نکته سوم اینکه برای طراحی پیچ بال اسکرو، بعضی از شرکت ها کار را راحت کرده اند و مهره تراشیده شده را بصورت طرح نهایی می دهند.

در جداولی که در انتهای دیتا شیت بال اسکرو ها آمده، طرح های از پیش آماده نمایش داده شده است. می توانید برای دستگاه خود انتخاب نمایید و سفارش دهید.9

شرکت های تولید کننده بال اسکرو

شرکت های زیادی اقدام به تولید این محصول می کنند. در ادامه به معرفی چند شرکت معروف و معتبر که در زمینه ی تولید و طراحی انواع بال اسکروها فعالیت می کنند خواهیم پرداخت:

شرکت هایوین HIWIN

این شرکت یکی از شرکت های بزرگ تایوانی می باشد که اقدام به تولید انواع قطعات ماشینی و اتوماسیون های صنعتی می نمای.  برای دانلود کاتالوگ هایوین کلیلک کنید.

 

بیشتر بخوانید: کاتالوگ های فارسی و انگلیسی محصولات برند هایوین Hiwin

 

شرکت TBI

شرکت TBI یکی دیگر از تولید کننده های تخصصی ساخت محصولات بال اسکرو در تایوان می باشد.

این شرکت با در اختیار داشتن تکنولوژی و تمرکز بر توسعه ی محصولات دارای طراحی های نوآورانه می باشد.

این شرکت حمایت فنی و تجزیه و تحلیل مورد نیاز را با توجه به خواسته های مشتری انجام می دهد.

شرکت  TBIیک تولید کننده تخصصی ساخت محصولات حرکت خطی در تایوان میباشد، که با در اختیار داشتن تکنولوژی و تمرکز بر توسعه محصول دارای طراحی نوآورانه است. محصولات این شرکت تحت ثبت اختراع ISO2008:9001  میباشد.

محصولات MOTION TBI در زمینه های صنعتی برجسته هستند، و این شرکت حمایت فنی و تجزیه و تحلیل مورد نیاز را بنا بر خواسته مشتری انجام میدهد.

مقاله پیشنهادی:  اتوماسیون صنعتی شامل چه محصولاتی میشود؟ اینورتر و...

 

شرکت اچ کیو ام HQM

شرکت HQM در چین یکی از برترین تولیدکنندگان در سطح جهان می باشد.

محصولات این شرکت با بروزترین استانداردها و بالاترین کیفیت به اقصی نقاط جهان صادر می گردد.

10

ممنون از اینکه همراه ما بودید شما می توانید انواع قطعات سی ان سی و بال اسکرو را از فروشگاه راستان کالا با قیمت مناسب خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی راستان کالا یکی از فروشگاه های آنلاین ایران است که در زمینه :

فعالیت میکند.

شرکت فنی مهندسی راستان(راستان کالا) مشاوره، آموزش، فروش و اجرا پروژه های اتوماسیون صنعتی و وارد کننده اینورتر، سروموتور، قطعاتcnc و PLC ،HMI در کشور با کادری مجرب بیش از بیست سال تجربه می باشد

با هدف کسب رضایت شما مشتریان عزیز، محصولات خود را بدون واسطه و با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ارائه میدهد. همچنین سیستم مشاوره در خرید به منظور انتخاب بهترین راه حل پروژه های صنعتی و انتخاب بهترین محصول با توجه به نیاز مشتریان، برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام ما بپیوندید.

ٖ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری

مطالعه بیشتر...

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.