تلفن تماس جهت استعلام قیمت و موجودی محصول: 09158910345

تلفن تماس جهت استعلام قیمت و موجودی محصول: 09158910345

باسلام ضمن تبریک سال نو؛ راستان کالا آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. تلفن تماس جهت استعلام قیمت و موجودی محصول: 09158910345

باسلام ضمن تبریک سال نو؛ راستان کالا آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. تلفن تماس جهت استعلام قیمت و موجودی محصول: 09158910345

آنباکس اچ ام ای دلتا HMI DELTA مدل DOP107EV

باسلام خدمت همراهان عزیز راستان کالا، یکی از محصولات مهم اتوماسیون صنعتی اچ ام ای یا HMI است. این محصول با برندهای مختلف در بازار ایران به فروش میرسه، یکی از اون برندهای پرفروش و باکفیت دلتا است.

در ویدیوی زیر یک اچ ام ای (HMI) از برند دلتا رو براتون آنباکس مختصر و مفید کرده ایم تا با این محصول بیشتر آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید.

hmi چیست؟

یکی از مباحث مهم و مرتبط با اتوماسیون صنعتی،مانیتورینگ می باشد. مانیتورینگ به معنی جمع آوری اطلاعات مورد نظر از بخش های مختلف فرآیند تولید و نمایش آن با فرمت های گرافیکی و متنی برای رسیدن به اهداف سامانه می‌باشد.یکی از تجهیزاتی که در مانیتورینگ فرآیندهای صنعتی،کاربرد فرآوان داشته و در صنایع به طور وسیعی مورد استفاده قرار میگیرد، Human Machine Interface یا به طور اختصار HMI نام دارد .

HMI  اچ ام آی به معنی ارتباط انسان و ماشین می‌باشد و میتوان از آن برای نمایش تمامی اطلاعات و پارامترهای ماشین آلات صنعتی مثل اینورتر و پی ال سی و غیره استفاده نمود. به وسیله HMI  میتوان برنامه ریزی دقیقی را با تغییرات و معرفی کردن پارامترهای مختلف در  سامانه ها یا ماشین های صنعتی انجام و آنها را کنترل نمود.

برخی از قابلیت های HMI به صورت خلاصه عبارت است از:

1-نمایش و ثبت آلارم های مختلف در زمانهای بروز خطا در سامانه

2-تغییر و اصلاح Set Pointها در حین اجرای فرآیند تولید

مقاله پیشنهادی:  آموزش اینورتر اینوت - جلسه ششم: سری GD350A

3-نمایش نوع و محل خرابی و زمان وقوع خطا در هریک از اجزای سامانه

صفحه نمایش HMI از کلیدها Buttom، نمایشگرها Display، عقربه ها Pointer, شاخص ها Indicator، نمودارها Curve، آلارمها Alarm و … با طراحی زیبا به شکل گرافیکی تشکیل شده و با کمک آن می توان تغییرات اعمال شده را از طریق پورت شبکه  به سایر دستگاه ها و ماشین الات صنعتی ارسال کرد.

وجود این برنامه گرافیکی جذاب باعث شده تا بتوان خطاهای احتمالی ناشی از اعمال ورودی اشتباه را کاهش داده و در طی فرآیند تولید هزینه ی نگهداری سامانه را به دلیل عدم استفاده از قطعات مکانیکی کاهش داد.

درباره اچ ام ای برند دلتا HMI Delta

HMI دلتا به عنوان یکی از برترین محصولات نمایشگر صنعتی در بازار ایران شناخته می شود، چرا که محصولات اچ ام آی دلتا در کنار قیمت بسیار مناسب خود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، شرکت دلتا یکی از کمپانی های تولید و عرضه کننده محصولات اتوماسیون صنعتی در بازار آسیا می باشد، و همواره محصولات DELTA بین مهندسین صنعت برق از ویژگی خاصی برخوردار بوده است.

HMI های دلتا از با صفحه نمایش از 3 اینچ تا 15 اینچ عرضه شده است و در انواع TEXT Panel ، TOUCH Panel موجود هستنئد، قیمت HMI دلتا جزو محصولات خوش قیمت بازار محسوب می شود.

ممنونم از اینکه همراه ما هستید🥰

————————————————————

فروشگاه اینترنتی راستان کالا یکی از فروشگاه های آنلاین ایران است که در زمینه :

فعالیت میکند.

شرکت فنی مهندسی راستان(راستان کالا) مشاوره، آموزش، فروش و اجرا پروژه های اتوماسیون صنعتی و وارد کننده اینورتر، سروموتور، قطعاتcnc و PLC ،HMI در کشور با کادری مجرب بیش از بیست سال تجربه می باشد

مقاله پیشنهادی:  دانلود رایگان کاتالوگ و دفترچه فارسی اینورتر زست درایو

با هدف کسب رضایت شما مشتریان عزیز، محصولات خود را بدون واسطه و با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ارائه میدهد. همچنین سیستم مشاوره در خرید به منظور انتخاب بهترین راه حل پروژه های صنعتی و انتخاب بهترین محصول با توجه به نیاز مشتریان، برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام ما بپیوندید.

————————————————————

ٖ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالعه بیشتر...

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.